Wednesday, November 17, 2010

סיקור כללי- PS3


אז אחרי פלייסטיישן 2 שהיה אחד ההמצאות הטובות של סוני החליטו להוציא את פלייסטיישן 3!המצאה גאונית(אולי לא הכי טובה)שמגיעה עם שלט אל-חוטי ובמקרה של תקלה יש כבל שיפעיל את השלט מחדש!
השלט לא כ"כ נוח למשחק כי כפתוריו התחתונים ה-R2 וה-L2 נשלפים לבחוץ וזה מרגיש כאילו הכפתור נתקע,וההרגשה של השלט לא מי יודע מה...
יש אפשרות לשחק בLIVE(נגד משתתפים מכל העולם!)עד הגבלה של 256 משתתפים!
ההרגשה לשחק בלייב מדהימה ולא צורכת כסף!
כיף מאוד לשחק בלייב נגד חברים וגם האפשרות בלייב להכיר חברים חדשים שאיתם תוכלו לשחק ולדבר וכו'.
הפלייסטיישן 3 מובנה על כונן קשיח כמובן והמעבד שלו שמכונה
"Cell".הפלייסטיישן 3 מורכב מ-7 ליבות הנקראות PPE,ומשבע יחידות עיבוד משניות הקרויות SPE כל אחת מהן רצה במהירות 3.2 ג'יגה הרץ.
הפלייסטיישן 3 מריץ 300 מליון פוליגונים בשנייה לעומת חברו הפלייסטיישן 2 שמריץ 66 מליון פוליגונים ושלא נדבר על יריבו ה-Xbox360 שמריץ 500 מליון פוליגונים.
הכבל הכי טוב הוא הכבל הרגיל כבל ה-HMDI.
גודל הזיכרון שהפלייסטיישן 3 מכיל הוא 256MB.
בפלייסטיישן 3 מותקן כונן Blu-ray.הכונן מסוגל לקרוא תקליטי Blu-ray בעלי נפח 25 ג'יגה-בהייט או 50 ג'יגה בייט על דיסק דו-שכבתי.
לפלייסטיישן 3 יש תמיכה של הפלייסטיישן 2 במס' המשחקים,למרות שלפלייסטיישן 3 יש די משחקים אבל משחקים יקרים כמובן וכך מוזעקת תמיכת המשחקים של פלייסטיישן 2 שיש לו את המשחקים הטובים ביותר בעלי משמעות וכך גם טיפה'לה לפלייסטיישן 3.
את הפלייסטיישן 3 ניתן למצוא בשניי צבעים:שחור ואפור.
מחיר הפלייסטיישן 3 הוא כ-2,000 ש"ח,מחיר טוב יחסית למכשיר טוב.
הפלייסטיישן 3 צורך טלוויזית LCD כדי שהגרפיקה תיהיה טובה מאוד,אבל אפשר גם לשחק על טלוויזיה רגילה למרות שהגרפיקה תיהיה דומה לפלייסטיישן 2 אבל מתעלה עליה בקצת.כפי שאנו יודעים לפלייסטיישן 3 יש גרפיקה מהממת למרות שרק על LCD היא פועלת וגם משחקיו של הפלייסטיישן 3 הם משחקים שמתאימים לגרפיקה מוצלחת בעלת יכולות גבוההות למדי,איך זה בסך-הכל משחק למרות שזה מגביר את ההנאה ואת החוויה במשחק.
הפלייסטיישן 3 הוא מכשיר בעל יכולות מדהימות,הוא נמכר לרוב בחנויות שעוסקות אך-ורק בקונסולות ומשחקים.
אין אפשרות לצרוב לו דיסקים כי כשהיה הפלייסטיישן 2 הקונסולה החדישה בגלל צריבת הדיסקים בשוק הפסידו סוני הרבה מאוד כסף!
אז הם החליטו שהפעם כשיצא הפלייסטיישן 3 לא יתנו לזה לקרות!
ולכן שינו משהו בלוח הבקרה או במערכת עצמה שימנע את קריאת הצרובים!וכך גם אם יצליחו לגרום לפלייסטיישן 3 לקרוא צרובים תיהיה הפרעה רצינית באינטרנט שתוכל לגרום בעיות שיכולות לגרום לפלייסטיישן 3 לקרוס.לכן זהו דבר מסוכן שמזהיר כל מי שינסה רק לחפור בפלייסטיישן עצמו!
בפלייסטיישן 3 הכל שונה!כגון:
המערכת, הגרפיקה, המעבד וכו'.
פלייסטיישן 3 היא קונסולוה חזקה למדי שמצליחה!הצלחתה חסרת גבולות!
הפלייסטיישן 3 זהוי קונסולוה חסרת גבולות שהיממה את העולם ותמשיך להמם אותו!


תמונות~




No comments:

Post a Comment